2012. szeptember 29., szombat

Heartbreaker

Szép jó reggelt :))

Na tegnap megkaptam a csodálatos új laptopomat, amin hála az égnek van cam. Na ez egy dolog, nem az a baj hogy az előző laptopon nem volt, hanem hogy az úgy meghalt 2 hete, hogy az előző laptopon lévő cuccok is ma kerültek végre újra a kezembe. Ez még mindig egy dolog, elromlott a nyáron a fényképezőm is (pedig határozottan biztos vagyok benne, hogy én nem sétáltam vele be a Balatonba.:$) Azt hogy a telefonom is rosszalkodik már nem is említem... :D

Most jön a bocsánatkérés. Hát igen, eltűntem:$ Ez totál annak köszönhető hogy nem tudok rendesen fényképezni:( De ma úgy döntöttem bepróbálkozok pár camos képpel, ha utáljátok akkor majd nem erőltetem, de egyenlőre nincs más:(

Jajj és büszkén tudatosult bennem, hogy így, hogy lassan 2 hónapja nem írtam, így is 1500-an nyitották meg a blogot az elmúlt hónapban :O Nem is értem, de köszönöm:$
Igyekszem nagyjából aktív lenni, napit nem de heti postokat ígérek (persze camos képekkel egyenlőre:/)

És akkor íme a bejegyzés azon része amivel készültem igazából...

Tegnap Marina and the Diamonds új klippet tett fel, juhúúúúú:D Amint végignéztem rohantam a varrósdobozhoz, valami szalagot keresni hogy leutánozhassam a haját:$
Itt a KLIPP és a megvalósításom:)

Egy régi cosmohoz volt egy öv, sose hordtam így most szétvágtam:D


Egyszerűen alulról a hajam alá fogtam és fent összekötöttem masninak:)
Lehet, hogy nagy a fejem, de egy méteres szalag kell hozzá:D Persze ennek a fele a masniba megy, inkább nagyobb darabot vágjatok először és rövidítsétek, mert én 2x is túl kicsit vágtam-.- Még jó h vastag volt az öv :DDD

Na puszinyuszi és szép hétvégét;)

1 megjegyzés: