2013. március 21., csütörtök

Kuponmánia+ Árkád2 vélemény

Halihó!

Elnézést, hogy nem jelentkeztem egy hónapja de dolgozom mint a kisangyal és nem sok időm van neten lógni... :(

Ma viszont megfogalmazódott bennem valami, amit meg kell veletek osztanom...
Rájöttem, hogy kuponmániás vagyok....
(Keszekusza, mindent leírok ami eszembe jut post-ra számítsatok.)
Sok nő van vele így, tudom de nem gondoltam, hogy rajtam is ennyire el tud uralkodni a dolog.
Mielőtt megijednétek, azért nem használok fel minden kupont, de ha azt érzem akár kicsit is, hogy ez most nagyon megérné, akkor kihasználom. Még akkor is ha ez a gondolat lehet hogy csak abban a pillanatban okos.

Ma pl a mekiben ettem barátnőmmel, pedig sosem szoktam, csakhát volt kuponunk, elcsesztünk 1400 forintot DE 2500 helyett...
Az Árkád 2-ben az interspárban 4 db 20% akciós matricát lehetett 4 kiválasztott termékre ragasztani, ami mondjuk nagyon jól jött mert lasagna-t sütöttem vacsira barátomnak, és pont 4 dolog kellett... husi, tészta, paradicsompüré,sajt.
A Rossmann-ban 10% kedvezmény van a sminkekre (vagy mindenre?) és vettem szemtust, de ez TÉNYLEG kellett, mert már kifogyóban van...(az egyik...)

Ezek csak a mai példák voltak, de mindig ez van, akárhová ha van akció/kupon, akkor belső késztetést érzek, hogy kihasználjam... Néha kemény vagyok és kibírom, de az esetek 80%-ában akkor is veszek valamit, ha nincs rá szükségem, mivel MOST LE VAN ÁRAZVA.

Persze sokszor megéri és lehet okosan csinálni, pl Háda, H&M akcióit ki kell használni, mivel eredeti áron pl a H&M-ben sokszor sajnálok 6000 ft-ot egy felsőre...

Nagyon nehéz, de az a baj, hogy az király, h 1000 ft-ot spórolok valamin, de felesleges kidobni rá az akiós árat is, hiszen az akciós dolgokat én 50% h nem fogom hordani/használni.

Szerintetek? Ti éreztétek már azt, h fel kell használni azt a kupont, akkor is ha nem is volt szükségetek onnan semmire? Utólag megbántátok a vásárlást?

Ilyenkor amúgy még az jut eszembe, hogy félelmetesek a nők. Ez nem egyszerű shopaholic, mert alapesetben nem járok vásárolgatni sem, a pénztárcám vastagsága és az időm szűke miatt, de ha kuponom van valahová...

Ja igen, Árkád2, CSALÓDTAM.
Egyedül a van graaf volt ami igazán nagy új üzlet, meg lesz starbucks, juhúúú (szarkazmus), de ugye a kettő kb aránylag egy áron fut, blúz 20ezerért ugyanaz mint kávé ezerért.
Illetve az interspar még messzebb van a bejárattól, és a New Yorker is átköltözött., na meg a Deichmann, de összességében, fele akkora, mint az Árkád és semmi olyan nincs bbenne ami megfogna, viszont többet kell sétálnom a kedvenc üzleteimhez... (hálisten a H&M maradt a helyén)

Na puszi puszi... :)
Liza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése