2012. november 2., péntek

Gifts of the day

Hahó!

Nem tudom mi van ma, de kaptam ajándékot keresztanyumtól, és kettőt apukámtól. :D
Apa reggel hozott nekem egy pár swarovski fülbevalót, délután meg egy cicás hűtőmágnest:D
Keresztanyumtól meg kaptam egy Astor lakkot, anya körmén kipróbáltam, mert az enyémet tegnap festettem és nem volt szivem leszedni, mivel még szép (itt jelentem a nemrég bemutatott almazöld Astor lakkom nem kopik, de majd az esti hajmosást meglátom hogy bírja... :D)
Na de mutatom is gyorsan a képeket, a hatalmas pink köntösömet ne nézzétek :)))




a 3. legfelsőt kell nézni:))

azért kaptam mert olyan szürke mint a cicám:))
legyetek jók, pihenjetek és ne felejtsétek bárkit bármikor meglepni egy apró ajándékkal megéri, mert olyan boldog pandák lesznek mint ma én:)))
m

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése