2012. december 30., vasárnap

Szilveszteri próbasmink

Sziasztok!
Webkam képek...vérzik a szivem mert élőben annyira szép a sminkem és nem tudom veletek megosztani:( De ezért méginkább ajánlom, hogy próbáljátok ki ha van otthon valamiféle csillámotok.
Kellékek:
-hajzselé (tudom elcseszett ötlet elsőre de 20 évesen csak nem kenem bele a szemembe másféle zselé meg nincs itthon)
-arany vagy bármilyen csillámpor (hobbyboltból vagy kifejezetten kozmetikai célú por is kapható)
-tus, spirál,alapozó
-szivacs

Én most az alapozást kihagytam, csak a szememet próbáltam ki hogy mennyit bír a szememen a csillám, nehogy holnap este lepődjek meg... így viszont holnapra majd eldöntöm hogy mennyire tartós (egy órája van a szememen, még nem pereg:D)
Elsőként a zselét vittem fel, de gyorsan kell dolgozni mert gyorsan megköt... Olyan alapban kentem fel a zselét amilyen területre a csillámot szerettem volna felvinni. Ezután egy szivaccsal óvatosan beleütögettem a csillámot, sűrű pislogás közepette megvártam még megszárad, végül húztam egy tusvonalat és spiráloztam. Vigyázat, a spirálba szeret beleragadni a csillám!!!:D
Mivel holnap egy eszrerű fekete miniruhában leszek (amit tegnap leárazáson vettem^^) simán belefér egy ilyen csilivili smink is, de vigyázat mert túlsok ékszert már nem visel el az egyszerűbb szett sem!:)
Próbáljátok ki, én addig alkotok egy szilveszteri próbafrizurát;)
Előre is BUÉK!












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése