2013. február 13., szerda

Valentine's Day

Halihóóóó!:)

Mindenkinek meg van a maga véleménye a Valentinnap-ról, ki ünnepli,ki nem, ki szerint hülyeség és csak pénzlehúzás...
Én amondó vagyok, hogy felesleges megvenni ezer forintért egy szál rózsát meg a vízízű epret, viszont mégis egy lehetőség, hogy a hétköznapi meglepetéseken túl még megajándékozzuk a szerelmünket.

Ez a torta például nagyon aranyos, és hétköznapokon nem nagyon csinál ilyet az ember, itt az alkalom!!! Itt van a tortához a link: Szivecskés torta


Barátom azt mondta még egy hónapja hogy ő nem akarja ünnepelni, de mostanra megváltozott a véleménye, pedig én nem erőltettem...  Az a durva, hogy ő még lelkesebb is lett mint én... :D

Nektek mi a véleményetek? Nyugodtan szidhatjátok vagy dicsérhetitek, érdekel a véleményetek. :)

Üdv, Liza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése