2012. október 27., szombat

Rossmann akció

Halihó!

Csodás szombat reggelt kívánok, főleg azoknak akik dolgoznak, kitartás!!:)
 Elég borongós idő van. nem rég másztam ki az ágyból és nem merek kimenni az erkélyre a kávémmal mert nagyon hideg lehet, brr... :)
Barátomnál vagyok, még ő suliban (ezért szeretem az ELTEt, mi sosem járunk be szombaton:$) és még várom hogy hazaérjen gondoltam lefotózom a tegnapi vásárlásomat...
Bementem a Rossmannba még ő  a dolgait intézte, de előbb végzett nálam (nyilván:D) és bejött utánam, átkarolt hátulról én meg meglepődötten fordultam meg hogy azt higgye mást ölelt át, meg is lepődött de nagyon nevettünk utána :DD Bent meg nyilván senki sem értette hogy 2 idegen (mivel mindketten meglepődtünk) miért kezd el hirtelen "jóban lenni" :DDDD

Erről eszembe jut, hogy sosem csókolom meg nyilvános helyen. Szájra puszi oké, de a többi maradjon meg otthonra. Utálom amikor a metrón 2 cm-re a pofámtól elkezdenek nyáladzani-.-
Örülök hogy csodás magánéletük van, hát akkor ha magán tartsák meg otthonra.
Nem vagyok egy szégyenlős nő, de mennyire kellemetlen lehet mindenkinek aki szintén 2 cm-re áll az adott pártól... Fú engem nagyon kikészít. Mondtam is barátomnak és ő is totál egyetért velem...

Na de ennyit a kitérő dumálásomról, jöjjenek a képek, hogy mit is vettem a Rossmannban:D

136os Astor Mikado árnyalat, szaladjatok még biztos lesz pár akciós árnyalat!:)

Csodaszép színe van <3 És csak 629 ft volt:) 
Labello kibontva. Nem színezi a számat és fincsi az illata:) 499 akciósan

Édesanyámnak vettem, már régóta mondja hogy vigyek neki és most végre megkapja:) ui. engedéllyel próbáltam ki:D
 Hát ennyi sajnos, Astor lakkot még vettem volna, de csak ő tetszett, még talán 2 féle sötét szín volt kirakva az Árkádban de pont van már sötát lilám meg sötétzöldem Astorból. Még egy barackos árnyalatot szívesen vennék, majd vadászok:D

Puszi pihenjétek ki magatokat;)
magenta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése