2012. október 20., szombat

Sale


Sziasztok!

Előszedtem a téli ruháimat, és rájöttem hogy a hatezer pulóverem fele még sosem volt rajtam, meg el sem férek már a szekrényemben... :D Ezért ma reggel azzal az ötlettel ébredtem, hogy meg kéne válni tőlük. Feltöltöttem párat az apródra, de úgy gondoltam itt is lehet, hogy gazdára tudnának találni. Belinkelem a hirdetéseket a képek alatt, nézzézek meg ha érdekel valamelyik. :)
Ha írtok emailt a hirdetésre és beleírjátok, hogy itt olvastatok róla, akkor  a vásárlás megvalósulásakor kaptok tőlem egy pár ajándék ÚJ H&M-es fülbevalót (az 5 páras készletem erejéig) ;) Puszika!

blúz

betty boop

mustársárga pulcsi

nyuszis

melegítő

fekete mellény

bordó mellény

kék pulcsi

zöld pulcsi

pasi póló

lila pufi mellény
Köszi ha eljutottatok a végéig, ma még jelentkezem, mert végre pihi van ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése