2013. február 12., kedd

Avon méhpempős csodák

Sziasztok!

Elnézést, hogy egy hónapja nem jelentkeztem de rengeteg dolog miatt elfoglalt voltam, mostanra kezd újra jó kerékvágásba állni minden úgyhogy újra jöhet a blogolás:)) Az utolsó bejegyzést még mindig nem volt annyira régen, mint amennyire régen pl Hádában voltam. Szörnyű, hogy alig van időm arra ami igazán kikapcsolna.. :)

Még éppen a télbe vagyunk... Nekem februárra éri el azt a bőröm, hogy feladja a harcot és intenzív hidratálásért kiált.
Megrendeltem az Avontól a méhpempős kézkrémet és arckrémet, aztán feljöttem Pestre és meglepetésemre anya még pluszba megrendelte nekem a méhpempős testápolót, szájfényt. :)))
Végül a kézkrémet neki adtam, nagyobb szüksége van rá, az én kezem túlél bármit. AZ arcom és a lábam kevésbé.
Meg is rendeltem a legújabb katalógusból szettben  levendulás lábmaszkot, krémet és spray-t, hogy majd tavaszra szép és ápolt legyen a lábam.

 Na de jöjjön a 3 termék akikről ma mesélni szeretnék... Fényképezőm még mindig nincs, sírógörcs kerülget miatta és szégyellem, hogy telefonos képet hozok de cserébe az összetevőket linkelem.

ARCKRÉM:
Finom illatú, lágy bár kicsit túl vizes hatású viszont gyorsan beszívódik és nem hagy zsíros érzetet sok más avon arckrémmel ellentétben.
http://kremmania.hu/kremek/avon-care-intenziven-hidratalo-arckrem-mehpempovel

TESTÁPOLÓ:
Kellemes meglepetés volt, hogy amint eloszlatom a bőrömön már vehetem is fel a ruhámat, mert extra gyorsan beszívódik, kb. egy hete használom és már láthatóan puhább a lábszáram. Az első testápoló ami hazsnált ide, a lábszáram nagyon makacs télen. :D
http://kremmania.hu/kremek/avon-care-intenziven-hidratalo-testapolo-mehpempovel

AJAKÁPOLÓ:
Nagyon finom illatú, mint az igazi "régi" Avon szájfények amiket 10 évesen kipróbáltam anya fiókjából... :) Vékony rétegben sokáig a számon marad, nem szívódik fel és természetesen színtelen.
http://kremmania.hu/kremek/avon-care-intenziven-hidratalo-ajakbalzsam-mehpempovel-spf15






KÉZKRÉM: Még otthon ezt is kipróbáltam, nekem nagyon zsíros egy óra alatt sem szívódott be a kezemen, viszont a könyökömet extra puhává varázsolta.
http://kremmania.hu/kremek/avon-care-intenziven-hidratalo-kezkrem-mehpempovel


Ha újra döntenem kéne, a testápoló lenne az amit biztosan megrendelnék plusz még talán az arckrém.

Remélem megtetszett valamelyik termék, vagy már meg is rendeltétek.
Várom a Ti véleményeiteket is. :)

Üdv, Liza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése