2012. június 8., péntek

Viszlát narancsbőr! Mert ez is hozzátartozik a szépséghez...

Sziasztok!

Nem tudom hogy ez beauty blogra való vagy sem, hát én úgy gondolom a szépséghez nem csak a smink, és köröm tartozik hozzá, hanem a szép bőr is. :)
Szerencsére nem vagyok egy narancsbőrös típus de a fogyás-hízástől a csípőmön vannak ilyen csíkok, gondolom van akinek ismerős a dolog... :S Nos őket is csodásan eltünteti egy jobbféle ilyen kence, tapasztalatból mondom, a combomon már keresve sem találok, pedig volt sok!:)
Jószívvel ajánlom az alábbi  2 kencét mindenkinek, akár csak feszesítéshez is!

Elkezdtem Rubint Rékára tornászni, de úgygondolom mit sem ér az egész feszesítés nélkül.
És hogy mi a legeslegfontosabb? A FOLYADÉKBEVITEL! Víz nélkül ha bele döglik az ember sem lesz szép feszes bőre... Napi 2 liter a minimum, főleg nyáron! :)

A narancsbőr elleni (képekből a 2. adag) krém felvitel után kb fél órával bizsergető érzést okoz, ezt mindig tapasztalom, ilyenkor reménykedem, hogy tényleg csinál valamit a bőrömmel:D Nagyon folyékony az állaga, látszik a képen is, de ez szuper, mert így egy olyan adaggal amit befotóztam, az egész comb-fenék-csípő-has részt be lehet kenni:)

Ő egy mellfeszesítő, fél perc alatt beszívódik, napi 1x kell használni.



Ő a csodaszer! KARCSÚSÍÓ, FESZESÍTŐ, NARANCSBŐR ELLENI!

Napi 2x 5 percig kellene vele masszírozni a kényes területeket, én 1x használom.
Remélem ez a bejegyzés is hasznos lesz valakinek:)
üdv, magenta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése