2012. június 5., kedd

H&M

Sziasztok!

Laza 1-1,5 hónap kihagyás után most írok egy bejegyzést. Ha véletlenül valakinek hiányoztam akkor elnézést^^   Let's go! :D

Konkrétan ma voltam a H&M-ben és beváltottam 2 db 1500-as kártyát. Aki kapott az utóbbi időben az a héten menjem, ki ne csússzon az időből!
Eredetileg egy 6000-es táskát akartam 3000ért megvenni így, de egy termékhez egy kártyát lehet felhasználni....
Így választottam egy hasonlóan király táskát 4000ért amit így 2500ért kaparintottam meg, illetve 2 csomag fülbevalót 999 és 779 helyett 280 ft-ért. LOL :DDD Összeségében kevesebbet költöttem mint terveztem, és 8 párrat több fülbevalóm lett mint terveztem :D Pics:

balfelső anyáé lesz:) többi már a fülemben^^ pont 6 lyuk van lőve xD



Megcsináltam még 4 bejegyzéshez a képeket, úgyhogy remélhetőleg nem tűnök el megint a föld színéről^^
Most megyek ALUDNI 2 nap után! :D

ui. várható bejegyzések:  lesz egy NOTD meg egy avon testápolók-teszt, best of nyári cipőim meeeg mülleres bodyspay (az összes bodyspray most mondom atomkirály illatú! ) Melyik legyen előbb?:)

Csók, magenta

4 megjegyzés: