2012. április 5., csütörtök

Húsvét vol.1

Nem szeretek ilyen mini bejegyzéseket írni, de muszáj megosztanom veletek valamit... :) Holnap kicsiny falunkban piac lesz. Igen Pesten élek de Húsvétra hazaestem és jól ki is használom az itthon töltött időszakot. Szóval a piacra apukám jár én meg mondtam neki, hogy útközben vegyen már nekem a gyógyszertárban lehetőleg nagy mennyiségű ricinusolajat és vazelint (előbbit a hajamra, utóbbit a könyökömre) Először megkérdezte, hogy szórakozom-e majd faarccal azt mondta:

 "Én szívesen megvenném kicsim, de ne engem tiltsanak már ki a gyógyszertárból... jön az allergiaszezon. "

Szóval holnap reggel végigbringázom a falut, beugrom almaecetért is, amit remélem, hogy lehet kapni itt lenn vidéken :D (Ha nem akkor bringázok a következő faluba mamához. Neki van literszám házi almaecet.:) )

Megmutatom a festett tojásaimat... Mer' ugye jön a Húsvét. :)


Termeltem ma bejegyzéseket... :D

Jóéjt, magenta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése