2012. február 27., hétfő

És megcsíptem!!

Hogy mit?

Hát a legutolsó márciusi Cosmopolitant a szokásos újságbeszerző helyemről.
Őszintén szólva  imádom a Cosmot, 2 évig előfizető voltam... Aztán jöttek az egyetemista évek és hát nem mindig arra költök amire szeretnék.
De néha-néha van hónap amikor szívfájdalom lenne otthagynom a Cosmot... Most is ez történt.
Nem.. nem a címlap fogott meg. Olyan "nő" akinek Hello Kitty-s hűtőszekrénye van, minden érzést kivált belőlem, de pozitívat egyet sem. (A magazinban írták.. Elhisszük...:D)
Szóval... amiért mégis le kellett emeljem a polcról az az AJÁNDÉK... igen szín tiszta marketing, de bejön. Nálam is bejön :D

Ilyen órát tavaly az istennek nem tudott velem vetetni barátnőm... Aztán mikor láttam a kezén, végülis a sajátomon is el tudtam volna képzelni. De nem volt ínyemre egy nevesincs óráért 2000 Ft-ot adni.
És milyen jól döntöttem!
Íme egy fotó... Nekem  feketét sikerült vadásznom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése