2012. február 27., hétfő

Mit visel az ördög?

Naná, hogy Pradát!!

Meryl Streep, tegnap este viszont egy nekem kifejezetten nem tetsző, de az ő nőiességét csodásan kiemelő arany Lanvin ruhában jelent meg az Oscar-gálán.

Be kell valljam... Mikor tegnap azt mondták nekem, hogy nézzem az Oscart... Hát... Én azt hittem adják valamelyik kereskedelmi csatornán Stallone filmjét :D Szégyen nem szégyen nem vagyok oda és vissza az Oscar-gáláktól, főképp, hogy sosem az kap díjat aki szerintem megérdemli. A ruhák, sminkek, frizurák pedig... mindig hagynak okot kételkedni a stylistok munkájában. Merylt szeretem, vele elfogult vagyok. Azt tudtátok, hogy 17x jelölték már? Ez a harmadik díj amit meg is kapott.

Visszautalva bejegyzésem címére, gondolom nektek is bevillant a kép Mirandaról és Andyről. Nekem igen. Nagyon illett Meryl-hez a szerep... De nem annyira, mint az Egyszerűen bonyolult főszerepe. Hm... milyen csodás croissant-okat sütött a filmben... Aki nem látta KÖTELEZŐ! Annak, aki látta és nekem pedig kötelező megnéznem a Vaslady-t :) Jó szórakozást!

forrás:origo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése