2012. február 29., szerda

I love my nails.

A szeretet persze nem abban nyilvánul meg, hogy agyon ragasztóztam őket a műkörmök miatt, de muszáj voltam feldobni a műkarmokat, mert csak így mutat jól ez a szín.
A szóban forgó lakk az Essence multi dimension 3in1 nail polish xxl shine (59-purple diamond).

Egy ideje megvan már ez a lakk, de most használtam először az összes körömre, kellemes meglepetés ért, nem volt becsapás az "xxl shine" név. Valóban gyönyörűen ragyog így vakus képet nem is tudtam csinálni róla (pedig elég sötét van már... de sosem érek haza úgy, hogy természetes fényél fotózhassak:( )



Szeretnék még egy csodás terméket bemutatni nektek.

Az Avon méhviaszos bőrápoló balzsamával tehetünk tanúbizonyságot arról, mennyire is szeretjük a körmeinket. Mikor nincs éjszaka kifestve, akkor be szoktam őket kenni vele, illetve lakkozás után a köröm melletti bőrt finom puhává tudjuk vele varázsolni.
Egyébként nagyon hasznos kis kence ez. Szoktam használni a könyököm bőrének puhítására, elalvás előtt a számat is picit bekenegetem vele.
Az illata mesés, finom mézes, de nem émelyítő.
Pici 15 ml-es tégelyben árulják, nem akarok hazudni, úgyhogy kb-ra mondom, hogy 500-1000 Ft közti áron.
Nagyon-nagyon megéri, már tél eleje óta használom és még a fele megvan. Remélem kipróbáljátok. :)


Ps.: 
      Holnap frizurás posttal jelentkezem, már kész vannak a fotók, alig várom, hogy megmutassam őket!:)
      Pénteken vásárolni megyek, remélem lesz mit megmutatnom.
      Ill. amint megtalálom a 4. Lush ajakbalzsamomat jövök egy teszttel nektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése