2012. február 27., hétfő

Sziasztok!

Nos... Akkor megkezdem szerény kis blogomat.

Bemutatkozom. :) Liza vagyok, Pesten élek és biológusnak tanulok. Ezentúl itt, csak magenta leszek.

A blog célja, hogy olyan dolgokról írjak, és olyan termékeknek, márkáknak nézzek utána, nektek elsősorban, amiket én is kipróbálnék. Ezt persze meg is fogom tenni és megosztom veletek a tapasztalataimat.

A blog neve a cat+ attitude szavakból áll, külföldi oldalakon macskás blogokat vannak ilyen néven. :) Hát... igen. Pontosan ezért választottam. Mi, nők vagyunk az igazi macskák. Ápoljuk a "bundánkat", kecsesen járunk, puha mancsainkra csodás cipőket húzunk, szemeinket macskásan festjük. Ha megengeditek, Cicáimnak hívlak majd, titeket, igazi nőket. (meg hát.. úgyis mindenkit hívtak már cicának, egyennév lesz ez nekünk:P)

Tervezek írni FRIZURÁKRÓL. Ezt azért emeltem ki, mert sok szeretett blogról hiányolom ezt a témát. Hát kitöltöm ezt az űrt nektek is.

Természetesen fogok írni sminkekről, manikűrről, de leginkább olyanokról, amiket úgy gondolnátok, hogy nehéz elkészíteni.. hát majd én megmutatom hogy lehet EGYSZERŰEN is! :)

Végül de nem utolsó sorban, megpróbálom összeszedni nektek a legjobb futó akciókat, nyereményjátékokat, legyen az cipő, ruha, smink, kozmetikum, bármi...

 Az esetleges szerzeményeimet pedig természetesen be fogom mutatni nektek.

Ui. Lesznek idézetek, képek... hogy jól induljon a reggeli sminkelés! :)

Üdv, magenta


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése