2012. április 26., csütörtök

tapasztalatok+ NOTD

Sziasztok!

Használom továbbra is a ricinus-olajat, bár csak heti 1-szer, max 2-szer, nem látom, hogy nőtt volna a hajam (legalábbis nem gyorsabban, mint ahogy nekem szokott), de nem adom fel, adok neki időt... :)
A szilikon-mentes samponról lemondtam viszont :( ELVISELHETETLENÜL SZÁRAZ VOLT TŐLE A HAJAM! Igen... valóban kevesebbet kellett mosnom, nem zsírosodott be egyik-napról a másikra, mint előtte, hanem 3-4 napig is bírta, na de annyira durván száraz volt most már, hogy kifésülni sem lehetett, teljesen elvesztette az egészséges fényét is:( Ezt feladtam, vessetek meg...


Egy szónak is 100 a vége... mutatom a mai körmömet :)







ui.  Sajnálom, ha picit hanyagoltam a blogolást, de végre van "normális" munkám és végre vagy pasim is^^ emellett ezerrel közeledik a vizsgaidőszak is...

üdv,magenta







1 megjegyzés:

  1. Szia! Kaptál egy díjat tőlem! :)
    http://sparkling-nails.blogspot.com/2012/05/dijakat-kaptam.html

    VálaszTörlés