2012. március 1., csütörtök

Hello! March

Jó reggelt Cicák!

Végre eljött a nap... TAVASZ VAN. Jó tudom hivatalosan még nem, de március van, ez nekem elég ahhoz, hogy szerelmes legyek, virágot vegyek és bedobjam a szekrény mélyére a csizmámat. Szippantsatok egy kis friss levegőt aztán olvassatok tovább. :)

Alig vártam, hogy megmutathassam nektek a következő két frizurát. Kifejezetten vidámak és romantikusak lehetnek, utóbbi egy kis virággal mondjuk. Az elsőt szerintem ismeritek, de mutatom...


Első frizurám a hajmasni!

Először is kezdj el egy magas copfot készíteni, DE! ne húzd át az összes hajat a hajgumin.

 Így kaptál egy kis puklit a fejed tetején ami tökéletes arra, hogy kiszaladj vele friss zsemléért, de másra nem nagyon...

 Most ezt a kis puklit válaszd ketté. Ha megfigyeled, a copf hosszából maradt haj előrelóg a fejemre.

Nos ezt a kis tincset amiről beszéltem, egyszerűen hajtsd hátra a pukli két része között és rögzítsd hullámcsattal úgy, hogy a masni hátulról is szép legyen. Voilá, kész a masni. :)


Második frizurám a sellőfonat.

Erről mutatok egy képet. Nagyon egyszerű, de nem fogjátok kipróbálni ha csak az én rövid hajamból látjátok. Nagyon hosszú hajjal gyönyörű !! Aki teheti próbálja ki, biztos tátott szájjal fogják nézni!:)

Ilyennek kellene lennie:

 Hogy hogyan is?
1.A hajadat oldalra fésülöd. 2 részre bontod, mind a kettőből csinálsz egy-egy normál 3-részes fonatot. Kapsz egymás mellé 2 egyforma egyszerű fonatot.
2. Mindkettőt elkezded lazítani. Húzogass ki bártan pár tincset jó magasra.
3. Ha ez megvan egyesítjük a 2 fonatot. A végüket egybegumizzuk, a hosszuknál pedig hullámcsattal vagy icipici hajszínnel megegyező csatokkal 2-3 helyen összecsatoljuk.
 Ennyi az egész. Egyszerű és nagyon mutatós. Az enyém nem elég hosszú, de nézzétek meg:

Remélem segítettem, sziasztok
magenta

1 megjegyzés:

  1. jó kis poszt lett,nagyon tetszik a fonat, én is próbálkoztam vele de nekem nem sikerült..:( Igazából elég béna vagyok a fonásokhoz sajnos..:(
    Ha gondolod nézz be hozzám: aloebeautyblog.com

    VálaszTörlés