2012. március 3., szombat

1. Lush-teszt

Sziasztok!

Ma egy Lush teszttel jelentkezem. Mivel ápoljuk tavasszal az ajkakat? Velük:

Ajakbalzsam- Lush chocolate whipstick.
Igazi belga csokoládéval, mandula olajjal, olíva olajjal, mézzel, mandarin és narancs illóolajjal készült.
Az illata isteni finom, a számon sokáig megmarad, puhává és fényessé varázsolja. Megunhatatlan, nekem már a 2. fogy épp belőle. :)
Színezni nem színez, vagy csak minimálisan. Kis 10 g-os kiszerelésű, de egy egész telet át lehet vele vészelni:)




Következő két termékem lip tint, azaz ajakszínező.

Először a Snow Fairy-t mutatom be.
A snow fairy cukorka/vattacukor illatú, kellemes de gyakran használva már émelyítő. A számat halvány rózsaszínre színezi, de persze többet használva egészen pinkes árnyalat is elérhető. A legfantasztikusabb vele kapcsolatban, hogy pirosítónak is használható bár nekem beleragad a hajam, mert nem nagyon szívódik fel, úgyhogy hosszú hajúaknak nem ajánlom pirosításra.





Következzék a chili tingle lip tint.
Finom fűszeres. Narancsos fahéj érződik rajta és kicsit India hangulata. A számat nagyon erősen színezi, narancssárgára, igazából minimális mennyiséggel is erős színt kapok, ezért csak akkor használom ha a sminkem+outfitem megengedi. Egyébként őt is szeretem.




Sajnos a Million kissest nem tudom bemutatni mert nincs még nekem sem:( De próbáltam már ki a boltban, isteni színe van. Nem is túl piros de nem is túlságosan mély. Alig tudtam lemosni (kár hogy nem fotóztam le...) Azért nem vettem meg, mert akkor még a hajam vörös volt. Tegnap óta fekete vagyok úgyhogy újra elővettem a piros tavaszi kabátomat és majd meglátogatom a Lush-t egy million kisses-ért :)

Szép estét,
magenta

3 megjegyzés:

  1. A Snow Fairy nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  2. A snow fairyt fu de nagyon nem szeretem, egy év alatt se tudtam elfogayasztani. A chilli tingle meg annyira csípi a számat, hogy egy idő után le kell törölnöm :( kár érte

    VálaszTörlés
  3. hát igen, nálam is csak a whipstick fogy az viszont nagyon, chili tingle nekem nem csíp, a színével nem tudok megbarátkozni...

    VálaszTörlés