2012. március 24., szombat

Nincs cím...

Sziasztok,

Mire végzek ezzel a bejegyzéssel nem kettő, hanem három óra lesz, hiszen átállunk nyári időszámításra... Úgyhogy el is kezdeném mielőtt a kakasok (villamosok) elkezdenek nekem itt kukorékolni...

Miközben néztem a Szex és New York 4. évadát  elcsodálkoztam, hogy Carrienek most ugyan mi baja van, amikor tökéletes kapcsolatban él... Ekkor döbbentem rá, hogy most vagyok először szingli, a kamaszkori szingliséget leszámítva. 14 évesen teljesen meg voltam róla győződve, hogy nekem soha nem lesz pasim, ha akkor nem volt... Hát lett. Hosszabbra is nyúlt, mint az első komoly kapcsolatomat "terveztem". Meg persze az igazi terv az volt, hogy anyukámhoz hasonlóan megismerem "Mr. Big"-et 16 évesen, és ilyen csodás gyermekeim lesznek, mint tesóm és én (hehe:P). Ezt persze benéztem elég erősen.Végül ma, amikor egyedül, egy gurulósszékről feltettem a függönyt, elöntött az az érzés, hogy király vagyok szinglinek. :D Ez az érzés azért nem tartott túl sokáig...
Valahogy azt vonom le ebből, hogy mindig azzal van baj ami épp van, és azután vágyakozunk ami nincs. Miután megkapjuk elvonulnak a rózsaszín felhők, vagy ha még jó kapcsolatban élünk is... Jól esne egyedül lenni, macinaciban és kócosan fetrengeni egész nap otthon és sorozatozni (hál' isten ez nekem ma épp megadatott:D) És igen... Most önt el az az érzés, hogy.... Tudjátok.
Itt most be kell fejeznem, hisz lakótársam sincs a legjobb passzban és erre innunk kell egy, és csak és kizárólag egy tequilát. Vagyis a francba is... hisz szombat este van és szinglik vagyunk!! :D

(Mert Biget nem szeretem. :M)


Szóval jóéjt cicááák,
magenta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése