2012. március 13., kedd

Műszempilla

Sziasztok!

Tegnap felpakoltam magamnak egy kis műszempillát, hogy kipróbáljam a Mülleres műszempilla-ragasztót. Bejövős, alig bírtam utána eltávolítani. Szépen is sikerült. Mutatom...

á la nature

az egyik szememet kifestettem (tus és spirál)

A másik szememre jöttek a tincses pillák

Kisollóval kiigazítottam a hosszukat, hogy természetesebb legyen

Íme a különbség



Amiket használtam
Szóval amiket használtam és ahogy készült:
Először megtisztítottam a szemem, majd kis ragasztópöttyöket tettem a tincses pillára és behelyeztem középre szemöldökcsipesz segítségével, majd elindultam a szemzug felé ill. kifelé és annyi pillát tettem fel ami még természetes, de elég ahhoz, hogy a hatása meglegyen. 5-6 tincs kellett ehhez. Ezután kisollóval megigazítottam a hosszukat, végül kisminkeltem ezt a szememet is.
A ragasztó ecsetes, tehát soros műszempillához is tökéletes.

Műszempilla: Queen- long black (nem tudom hol kapható én még Hatvanban vettem régebben 700Ft-ért)
Ragasztó: Fing'rs-Precision Lash Adhesive (1150Ft)

üdv, magenta

1 megjegyzés: