2012. március 30., péntek

Pénteki sminkek

Csodás péntek délutánt!! Kezd a tavaszi szünet, kiélvezem mert már nem sok lesz belőle, lassan de biztosan vége az arany életnek, és jön a nagybetűs... Nyiff
Na de addig is, mivel is üthetnék el egy péntek délutánt, mint zenehallgatással és sminkeléssel?:D A kettőt most jól össze is vontam, mert klippekből merítettem smink ötletet... :)

Az első smink Rihannáé volt, sajnos nekem nincs olyan rikító sárga szemhéjpúderem, de azért igyekeztem...

Vicces, de nem tudtam jobb képnél leállítani... :DDD


Nem sok köze van riri sminkjéhez, de szerintem jó lett:)
A második Kelly sminkje, mikor megláttam majdnem elájultam, milyen szép...

ugye??*.*





Amiket használtam.... :
H&M paletta, Maybelinne: spirál és dream mousse szemhéjfesték Essence tus, Avon: szájceruza, szájfény és szemcerka
 És végre bemutatom drága barátomat, az alapozómat. Amint látjátok Max factor, már 3 éve csak és kizárólag őt vagyok hajlandó használni, annyira imádom. Annak idején még 5000 Ft volt, mostmár 2-3000-ért is el lehet csípni 1-1 akcióban. Gyönyörűen és egyenletesen fed, nem folyik el sosem, IMÁDOM!!!!! Ha valaki még nem próbálta, csak óvatosan, a Honey beige az én arcomnak is épphogy nem sötét csak.
 :))))))
 magenta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése