2012. március 4., vasárnap

Oh NO!!!

Egy furcsa post-tal jelentkezem, szokás szerint estére, mivel sminket fotózni ilyenkor úgysem lehet rendesen, mással készültem...

Marina and the Diamonds az egyik kedvenc előadóm. Csuda cuki nőszemély, szép, aranyos iszonyat jó a hangja!
És ez a szám most, mint általában totálisan leírja a lelki állapotomat :)
Ráadásul tegnap lett feketére festve a hajam (szőkének indult, hosszú sztori...) és ugyanolyan rúzzsal járkáltam, mint amilyen az ő szája 2:02-nél.
Figyelmetekbe ajánlanám még 0:33-nál a körmét *.* mijau. Lakk ötlet? Valaki?
Az a ruha amiben meg kezdi a klippet... KELL!

http://www.youtube.com/watch?v=Cr-SqRWImmI

Marina <3


Tudom ígértem zsákmány-postot de ha hiszitek ha nem SEMMIT nem vettem pénteken. Deichmannban egy cipő tetszett ami elvileg új kollekciós, hát nekem olyanom már van érdekes módon, annyi a különbség, hogy az enyémben fekete a fűző, az új kollekciósban piros.
A Tescoban nemhogy a méretemben... egyáltalán nem volt ezüst tornacipő, pedig kimentem a budaörsibe. :(
Tavaszi kabátot gyakorlatilag 2 színben árultak. Királykékben és "Shrek-zöldben" .
No nem baj... csütörtökön 2 zh után, buli előtt megyek Köki Hádába, hát szurkoljatok... :D Ha jól emlékszem ott Orsay ( <3 jááj de imádom) is van. Oda is betérek még. Plusz H&M-be... cipellőt nézni.
Mert nekem KELL tavaszi kabát és cipő!! Addig keresem még meg nem találom a tökéleteset!:)

ui. végülis megérte elmenni a Tescoba... kicsit el is pirultam a pénztáros srác dícséreteitől (bár nem értem miért és hogy kezdtünk el beszélgetni :D)

Legkésőbb pénteken jelentkezem, puszi,
magenta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése