2012. április 16., hétfő

7 főbűn

Bellala oldalán találtam ezt a TAG-et. Nem tudom ki és miért találta ki ezeket, eddig nem is nagyon foglalkoztam velük de ez felkeltette azt érdeklődésemet, végre valami kreatív!:)
Úgyhogy ezt ki is töltöm Nektek. :))



1. Fösvénység - Mi volt a legolcsóbb beauty/sminkterméked?

Egyszer egy mosóporhoz vagy öblítőhöz volt ajándék egy pirosító, annyira no name, hogy a neten sem találtam rá a márkájára, de azóta is ezt használom imádom! Szép szolíd, mégis csillogó, már nagyon kifogyóban van,sajnálom...:( Viszont holnap megjön az Avon pirosítóm, remélem jobb kedvre derít. :)

2. Harag - Melyik sminktermék okozta neked a legtöbb bosszúságot?

Lovely szemtus... Gyakorlatilag minden használatnál felidegesített mert kenődött mindenfelé... nem is tudom miért nem dobtam ki előbb...:/

3. Torkosság - Melyik kozmetikumodnak/sminktermékednek van a legjobb íze?


Húúú ez a Lush Bubble gum ajakradír, olyan fincsi *.*

4. Restség - Melyik sminkterméket/mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból?

A pirosítót... Mindig rohanóban vagyok, talán nem is nagy veszteség, úgyis kipirosodok mire felugrok a veres hetesre :DDD

5. Kevélység - Melyik sminkterméktől érzed magad a legmagabiztosabbnak?

Tus és spirál... ha soha semmi mást nem használhatnék mától, akkor is túlálném velük :)

6. Bujaság - Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet?

Tehát mi legyen egy férfin, hogy megakadjon rajta a szemem? Hát semmi. :) Még a parfüm sem elvárás nálam, szeretem a borostás, fárfias pasikat. Nyami :D

7. Irigység - Melyik sminkterméket ajándékoznád magadnak legszívesebben?

  Ajándékba? BÁRMIT:D De amire fáj a fogam.. hm egy szép Estée Lauder paletta :)


Remélem tetszett, puszi magenta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése