2012. április 18., szerda

Avon pirosító teszt + tegnapi fotózás backstage :DDD

Sziasztok!

Ma megint pörgök... Valami van abban a kávéban amit a  Glamour-napok kuponnal lehetett kiváltani :D
Na jó, szóval tegnap végre kézhez kaptam az új pirosítómat, amit nem mellesleg 2390 Ft helyett 999-ért vettem az Avontól. Volt egy ilyen akció, hogy ha X összeg felett rendelek, akkor a pirosító ilyen ultraakciós lesz. :)

Tehát takkor mutatom is...


Íme a csupasz arcbőröm...:D

Aztán elővettem a pirosítóm...

Kinyitottam...

Majd használtam... és voilá máris nem vagyok olyan sápadt:P

Ez csak egy plusz fotó a cuki felsőmről, New Yorkerben lőttem 799.-ért még télen :)))
Pirosító- Avon true colour russet
Összeségében tetszik, a színe pont jó és ott marad az arcomon egész nap... Viszont óvatosan kell felvinni, mert könnyű túlzásba vinni a mennyiségét. Ezt én egy másik ecsettel fogom megoldani, amit adnak hozzá túl vékony nekem.

Amit még hoztam... Tegnap Beauty Zone- Zsanit fotóztam, de megláttuk a teknősöket és muszáj volt őket is megörökítenem... :))


Tekipár:)

Tekik és vadkacsa gácsérok:)

Feneketlen-tó <3


 Ne feledjétek a nyereményjátékokat !
Üdv, magenta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése