2012. április 7., szombat

Ricinus-olaj 1. használat

Sziasztok!

Tegnap este végre felkentem az első adag ricit a hajamra :)
Szeretném lenöveszteni a fekete festéket, illetve finomabb tapintású hajat szeretnék, ezért nyúltam a ricihez. A hajam most 22 cm.

3-4 evőkanálnyi sem kellett, hogy a vállig érő hajamat bekenjem. Hajfestő ecsetet használtam, majd fóliáztam és felhúztam egy régi sapkát. Így aludtam kb. 8 órát.
Reggel kimostam (3x a biztonság kedvéért, de szerintem 2x is elég lett volna).


Ez egy 3 decis (300g-os) adag, láthatjátok, hogy szinte alig fogyott. Remélem sokáig elég lesz :)
Mondjuk igaz, hogy csak 700 Ft-ba került.

Tapasztalataim:
 -Felvinni és kimosni könnyű, az illata is egészen jó.
 -Kifésülni nekem nem volt könnyebb utána, sőt még nehezebb is volt talán...
 -Láttam hogy fekete víz folyik le a kádban, tehát eléggé szedte a festéket, viszont a színén nem látom, hogy  világosított volna (érdekes...)
-Viszont szárítás után puha, fényes és selymes tapintású lett a hajam.

Hetente 1-2x tervezem használni, majd jövök tapasztalatokkal még :)

puszi, magenta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése