2012. április 16., hétfő

Glamour-napok HAUL

Sziasztok!

Végre ide is eljutottam... :D 4 nap alatt csak néha tévedtem haza egy gyors zuhanyra a bulizás, barátnőzés, vásárlolgatások között, de most itt vagyok, nyugodtan ülök végre a fenekemen. :D
Nem sok mindent vettem, csak a C&A-s kupont használtam föl egy gatyóra és egy napszemcsire. Meg vettem a DM-ben egy szilikonmentes Balea sampont, de erre nem volt kupon.
Majd az újságban lévő DM kuponnal fogok még venni egy szemtust, meg a hajfestékessel valami saját hajszínemhez passzoló festéket, hogy könnyebb legyen a lenövesztés...



A fenti barnásat még tavaly vettem szintén a C&A-ban, de most előszedtem, mert divat a cicás fazon:)

Egyébként kifejezetten vékonyszálú hajra van, vitaminokkal, szilikon nélkül.

Az összetevőktől nem vagyok elájulva, de már az is valami, hogy szilikonmentes!
A nadrág csak 2800 ft volt kuponnal, a szemcsi 1200 ft.
A naci kényelmes, ebben mentem a The human body exhibition-ra hétvégén.
A szemcsi végre elég sötét, azért vettem mert az előző, amit a retro post-ban viselek (és ami szintén C&A-s) túl világos volt, pedig amúgy imádom.
A sampon 400 ft volt. Az illatta kellemes, remélem hosszú távon hatékony is lesz.

Üdv, magenta

2 megjegyzés:

  1. Az alverdének van olyan samponja ami vékony szálú hajra való, nemcsak szilikonmentes, hanem minden szintetikusmentes, nagyon jó, és nem is olyan vészes az ára! :)

    VálaszTörlés